Política de privacidade

1.- POLÍTICA DE PROTECCIÓN DE DATOS

1.1. Obxecto

A presente Política de Protección de Datos aplícase ao sitio web de ACEGA accesible a través de www.acega.es (en diante, o “Sitio Web”).

1.2. Tratamento de datos de carácter persoal.

1.2.1. Responsable do tratamento dos datos.

O responsable do tratamento dos datos persoais facilitados polo usuario no Sitio Web é a sociedade unipersonal AUTOPISTA CENTRAL GALLEGA, CESA (en diante, “ACEGA”), con CIF A-15718695, inscrita no Rexistro Mercantil de Santiago, Tomo 16. Xeral. de Empresas, Folla SC-23.590 e enderezo en Feal, s/n-San Mamede de Ribadulla, CP 15885 Vedra (A Coruña). Para resolver calquera dúbida que precises, podes poñerte en contacto connosco a través do correo electrónico: protecciondatos@acega.es .

1.2.2. Finalidade e base legitimadora dos datos tratados.

(i) ACEGA, a través dos diferentes formularios dispoñibles no Sitio Web, recolle e trata os datos persoais coa finalidade de tramitar e xestionar a consulta, solicitude de información ou reclamación realizada a través do Sitio Web así como a través do servizo de Atención ao Cliente, no base do consentimento outorgado con motivo da presentación da dita solicitude ou consulta así como, se é o caso, en base á obriga legal que poida ter ACEGA en relación coas reclamacións relacionadas cos seus servizos. O usuario poderá revogar o consentimento prestado en calquera momento sen que afecte á licitude do tratamento realizado con anterioridade á súa retirada, aínda que tal revogación impedirá a tramitación da consulta e/ou reclamación de que se trate.

(ii) Así mesmo, en relación co tratamento dos datos persoais (imaxes) que fosen recollidos ou serán recollidos con motivo das gravacións realizadas polos sistemas de cámara ou videocámara integrados nas súas instalacións, estes trataranse co obxectivo de de preservar e garantir a seguridade das persoas e dos seus bens así como das súas propias instalacións.

A base legal para o tratamento dos ditos datos é o interese público de preservar e garantir a seguridade das persoas e dos seus bens así como das súas propias instalacións.

(iii) Por outra banda, ACEGA tratará os seus datos persoais para a elaboración dunha factura no caso de que solicite que a dita xestión se realice a través do formulario dispoñible para os devanditos fins en función do consentimento outorgado a través da solicitude. Este consentimento poderá ser revogado en calquera momento sen que afecte á legalidade do tratamento realizado con anterioridade á súa retirada, aínda que tal revogación impedirá a elaboración da factura solicitada.

1.2.3. Comunicación dos datos.

Os datos persoais tratados por ACEGA para a consecución da finalidade detallada no punto (i) anterior non serán comunicados a terceiros salvo que dita comunicación sexa necesaria para o cumprimento dunha obriga legal.

Por outra banda, no que se refire aos datos recollidos para a finalidade sinalada no punto (ii), con carácter xeral non serán comunicados a terceiros, salvo en determinados casos como cando resulte necesario o cumprimento dunha obriga legal no contexto da investigación e persecución de delitos ou infraccións administrativas, en cuxo caso os datos persoais poderán ser comunicados ás Forzas e Corpos de Seguridade do Estado, aos Xuíces e Xulgados e/ou Ministerio Fiscal.

1.2.4. Período de conservación dos datos.

Os datos persoais serán conservados mentres sexa necesario para a atención das consultas, reclamacións, solicitude de información e solicitude da factura, así como mentres o interesado non retire o seu consentimento ou se opoña a un concreto tratamento.

Posteriormente, os datos conservaranse unicamente na medida en que sexan necesarios para a atención de responsabilidades nadas do tratamento e durante o prazo de prescrición ou, no seu caso, para dar cumprimento a obrigacións legais ás que se atope suxeita ACEGA.

Os datos persoais solicitados a través das videocámaras serán conservados durante un prazo máximo dun mes desde a súa captación, transcorrido este prazo procederase á súa supresión.

Non obstante o anterior, se as imaxes solicitadas puidesen captar a comisión dun delito ou unha infracción administrativa que deba ser posta en coñecemento dunha autoridade, as imaxes poderán ser conservadas durante un período de tempo superior ao mes inicial, co único fin de poñelas ao dispor das Forzas e Corpos de Seguridade do Estado, aos Xuíces e Tribunais e/ou Ministerio Fiscal.

1.2.5. Dereitos do usuario.

Os usuarios poden exercer en calquera momento os dereitos de acceso, rectificación, supresión, oposición, portabilidad e limitación ao tratamento dos seus datos persoais mediante solicitude escrita dirixida a ACEGA, con domicilio sito en Feal, s/n-San Mamede de Ribadulla, C.P. 15885 Vedra (A Coruña), ou ben remitindo un correo electrónico a protecciondatos@acega.es , indicando en ambos os casos “Política de Protección de Datos” e anexando copia de documento identificativo en vigor.

Así mesmo, informámoslle que ten dereito a solicitar a tutela da Axencia Española de Protección de datos a través da súa páxina web www.aepd.es.

1.3. Actualización da política.

Esta Política de Protección de Datos poderá modificarse por ACEGA, nese caso comunicaráselle ao usuario a través da Páxina Web ou por outros medios para que poida coñecela e así continuar utilizando os nosos servizos.